Jak podnikat a vydělávat dobrou komunikací

aircraft-1043836_1920Když se někoho zeptám, co je multilevel markteting, tak většinou dostanu odpověď: „To vím, to je ten podvod, taková ta pyramida, letadlo, do toho bych nikdy nešel…“

Ano, toto je velmi častý názor lidí na multilevel marketing. Když se ale těch samých lidí zeptáte, co je to síťový marketing nebo network marketing, tak už většinou nevědí a jen málo kdo řekne, že je to to samé. Jinými slovy, lidé si spojují podvodné systémy, kterých obzvlášť v minulosti bylo opravdu dost, s multilevel marketingem, ale neuvědomují si, že naopak multilevel marketing patří v dnešní době k nejpoctivějším a nejspravedlivějším systémům prodeje.

Ušetření peněz

V současné době se rozmáhá např.  nakupování od místních farmářů, pekařů atd. Proč? Protože nakupovat od VÝROBCE JE LEVNĚJŠÍ! A právě tak funguje síťový marketing. Každý registrovaný zákazník nakupuje přímo od VÝROBCE, tedy LEVNĚJI.

Podívejme se na to, jak funguje marketing obecně. Firma vyrobí např. prací prášek za určitou cenu, k této přičteme částku, kterou si naúčtuje přepravce. V tuto chvíli je zboží u prodejce a ten udělá co? K nákupní ceně připočítá své provozní náklady (nájem, energie, mzdy…) + svůj zisk a za tuto cenu si my prášek koupíme

Snímek1

Jiná firma vyrobí ten samý prášek, ale protože funguje systémem síťového marketingu, prodá tento prášek za velkoobchodní cenu registrovanému zákazníkovi, který tím, že nakupuje přímo od výrobce, výrazně ušetří (do ceny se totiž nepromítne ani doprava k prodejci, ani jeho nájemné, energie, mzdy zaměstnanců atd.…).

Snímek2

BONUSY „zaměstnancům“

Podívejme se na to z pohledu oceňování. Paní prodavačka v obchodě se musí tvářit mile (což jim tedy velmi často nejde, ale není se čemu divit, při nízké mzdě a vysokém pracovním nasazení), musí se snažit zákazníkovi doporučit zboží, které mu bude nejlépe vyhovovat a za to dostane svou odměnu (vždy stejnou odměnu).

Je úplně jedno, kolik toho prodá… tedy jedno to samozřejmě není, zaměstnavatel chce, aby prodala co nejvíce a pokud neprodá, přijde trest – nižší mzda, bez bonusů, odměn atd.

V network marketingu to funguje úplně opačně – distributor nakupuje za velkoobchodní ceny, prodává za maloobchodní ceny dané výrobcem a rozdíl je jeho zisk. Čím víc prodá, tím víc vydělá, tudíž je opravdu a poctivě odměněn za svou práci a především je motivovaný se o své zákazníky starat, aby se k němu vraceli.

 Odměny za zaučení…

A ještě tu máme jedno srovnání. Nedávno mi kamarádka říkala:

„To je hrozné, k nám do práce neustále přibírají nové lidi a já je musím učit, co a jak musí dělat. A už mě to nebaví.“

Stalo se vám to někdy? Že jste museli někomu vysvětlovat práci, učit ho co a jak má dělat…? A co jste za to dostali? Odměnila vás firma? A odměňuje vás za to každý měsíc?

Pokud ale pracujete v síťovém marketingu, přivedete nového člověka a práci ho naučíte, dostanete za to odměnu v podobě provizí. A co víc, tuto odměnu dostáváte každý měsíc po zbytek života! Ne jednou, ale pořád, dokud ten člověk svou práci vykonává. Proto máte samozřejmě motivaci ho práci učit a pomáhat mu, což opět v klasické firmě moc není.

Takže si to shrneme:

porovnání

Tak co? Který systém vám připadá spravedlivější? 

13442194_10208403744122691_957821249933716482_nKamila Lajčáková www.kamilalajcakova.cz

Má za sebou dlouhou cestu v osobním rozvoji. Dnes již ví, co může KAŽDÝ, bez výjimky, dokázat a proto ji baví dávat lidem návody, jak si každý den naplno užívat. Autorka eBooku zdarma: 3 KROKY K FINANČNÍ STABILITĚ + 3 TAJNÉ TRIKY aneb jak si do života přitáhnout více peněz.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.