TĚLOCVIČNA

Copak by to bylo za školu bez tělocvičny. Pro někoho byl a je tělocvik nejoblíbenější předmět, jiný má možná neblahé vzpomínky a cvičení úplně nevyhledává. Ať tak či tak, tělocvična v naší skole je příjemný prostor  a hlavně dobrovolný :-) Najdete zde videa, která vás povedou krok za krokem uvolňovacími cviky, jógou, protažením a dalšími blahodárnými aktivitami. Jak známo, ve zdravém těle zdravý duch a účinek pohybu na naši mysl je notoricky známý. Proto protáhněte svá těla, uvolněte se a nechte proudit novou energii a nápady do svých myslí a těl. Určitě vám pak nejen studium půjde mnohem lépe. 

Jóga pro zdravá zápěstí 

Martina Doubková

Práce na počítači dává někdy zabrat našim rukám. Procvičte si svá zápěstí, uvolněte si ruce, oddělte se na chvíli od své PC myšky a předejděte přetažení svých zápěstních šlach. Pomůže vám v tom pěti minutové video.

Protažení zádových svalů

Mgr. Kateřina Bálková

Po delším sezení je dobré  protáhnout naše záda. V tomto minutovém videu se naučíte, jak správně na to. 

Chi Kung rozcvička

Stanislava Papoušková

Protáhněte se pomocí čínského cvičení Chi kung. V rozcvičce najdete 3 cviky:

  1. Dračí záklon působí na srdce, je prevencí hrbu na zádech.
  2. Medvědí rotace procvičuje bederní část páteře, prevence proti výhřezu plotének.
  3. Žába posiluje celé tělo, zahřívá a z dolních končetin přivádí energii do beder a podbřišku, kde je hlavní energetické centrum. Posiluje kosti.

Protažení zad s pomocí overballů

Martina Bosáková

Toto video vás provede protažením hrudní a krční páteře s pomocí overballů, vše v leže na zádech. Nabízí jednoduchou techniku, kterou lze snadno cvičit i v pohodlí domova.

Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem - cvik na bolest nohou

Mgr. Kateřina Bálková

1. video ze série Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem. Trápí vás těžké a bolavé nohy? Tímto cvikem nohy prokrvíte a nepříjemné pocity budou pryč.

Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem - cvik, aby zadek nebolel

Mgr. Kateřina Bálková

2. video ze série Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem je zaměřeno na vaše hýžďové svaly. Naučte se, jak dosáhnout toho, aby vás zadek při práci nebolel.

Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem - cvik na protažení zad

Mgr. Kateřina Bálková

3. video ze série Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem. Název cviku jsem si vypůjčila ze stejnojmenné písničky, ve které se zpívá "jako slunečnice každý den, otáčí se..." a i vy se budete v tomto cviku otáčet a protahovat tak svá ztuhlá záda.

Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem - cvik, který vás důkladně protáhne

Mgr. Kateřina Bálková

4. a poslední video ze série Rozhýbejte své tělo za pracovním stolem. V tomto videu se naučíte důkladně protáhnout celé své tělo.

Jóga na zklidnění po náročném dni

Martina Doubková

Skvělé protažení a zklidnění po náročném dni.

Dechová cvičení pro energii a vitalitu

Lenka Podolinská

Dechová cvičení, která vám dodají energii, vitalitu a zaženou nejeden podzimní splín.

Cvičení na doplnění a rozproudění energie

Erik Palko

Cvičení na zlepšení oběhu energie vycházející z čínského cvičení čchi-kung.

Jak na zkrácené hamstringy

Martina Bosáková

Toto video poskytuje podrobný návod, jak protáhnout zkrácené hamstringy a to ve 3 pozicích - ve stoje, vleže na zádech a v pozici tzv. psa, do které se dostaneme z polohy na všech čtyřech.

5minutové protažení na židli

Martina Doubková

Udělejte si krátkou přestávku a protáhněte si záda, nohy a hýždě.

Protáhněte si celé své tělo

Erik Palko

Protažení těla vycházející z čínského cvičení 
čchi-kung.

Jóga na uvolnění beder

Martina Doubková

4minutové video na protažení a uvolnění často přetěžovaných beder.

Jemná jóga pro začátečníky

Martina Doubková

Zacvičte si v pohodě,  s citem a vědomým dýcháním.

5 tibeťanů

Jana Ohanková

Sestava cviků 3:50 minut.

Vitalizační masáž nohou

Vlaďka Botliková

Účinná masáž nohy.  Efekt je okamžitý: vaše noha bude jako nová: lehká, pružná a plná života.